Unia Europejska

Świat Minecrafta stoi otworem. Najwyższa pora pokazać jak połączyć edukację ze światem Minecraft. Dzięki poznaniu różnych pojęć programistycznych, zasad tworzenia modów i animacji sprawimy, że rzeczy nieosiągalne w Minecrafcie będą w zasięgu naszej ręki (a konkretnie kilofa).

  • 48 spotkań raz w tygodniu po 2 lekcje trwające 45 min (przez cały rok)

  • 2 x 45 min (każde spotkanie)


cena za lekcję od: 39,50 zł


Wypróbuj nas! Jeśli zajęcia Ci się nie spodobają, masz możliwość bezpłatnej rezygnacji po pierwszej lekcji!

Masz jakieś pytania?

Wprowadzenie

"Przygody z programowaniem" to kurs rozwijający umiejętności zdobyte w kursie Podstawy Tworzenia Gier. Uczestnicy eksplorują świat edycji i modyfikacji gry Minecraft, korzystając z różnorodnych języków programowania. Poprzez innowacyjne metody nauczania, kurs zapewnia głębsze zrozumienie programowania oraz przyjemność z tworzenia gier. Podczas kursu poznamy przydatne narzędzia AI które wspomogą naszą pracę i naukę.

Program kursu

Rozpoczynamy całkowicie nową przygodę. Prawdopodobnie wiesz, że Minecraft jest jedną z najpopularniejszych gier na świecie, jednak czy wiesz, że podczas trwania kursu będziemy go edytować w dowolny sposób? Wspaniale prawda? Sprawdzimy się jako moderzy - twórcy modów do gier.
Musimy poruszać się jak najciszej. Słyszycie te dźwięki? Gdzieś tam za drzewami kryją się hordy zombie. Musimy się przygotować na ewentualny atak! Z pewnością przyda nam się dobra zbroja, miecz i dużo prowiantu.
Alarm! Alarm! Mamy niepokojącą wiadomość dla wszystkich żywych organizmów. Zombie znalazły sojuszników w postaci Utopców i Posuchów. Nadchodzą falami. Spróbujmy zaprojektować mechanizmy ochronne do naszej postaci.
Celem lekcji jest poznanie różnych efektów graficznych, praca z koordynatami (współrzędnymi) i nauka ich przeliczania oraz zgłębianie geometrii przestrzeni.
Jeszcze więcej przeciwników czeka na Ciebie. Ponadto obawiamy się, że ktoś wezwał jeszcze potężniejsze kreatury. Musimy być bardzo ostrożni. Przetrwaj na arenie jak najdłużej.
Katastrofa! Aquaman zwrócił się do nas o pomoc - wszystkie oceany wyschły i Aquaman potrzebuje miejsca, w którym mogłyby zamieszkać morskie stworzenia. Pomóżmy wspólnie superbohaterowi. W przyszłości, gdy będziemy potrzebowali pomocy Aquaman z pewnością się odwdzięczy.
Dotarliśmy właśnie do Chatki Wiedźmy. Na jej stole stoi wielka szklana kula. W okolicy rozbrzmiewają ciche pomrukiwania Zombie i prychnięcia Endermanów. Dziś przy pomocy szklanej kuli zajrzymy do przeszłości i przypomnimy sobie co się działo podczas całej naszej Minecraftowej przygody. Wszystko gotowe? Zaczynamy.
Moder czyli twórca modów to gracz, któremu nigdy nie ma dość nowych elementów w świecie gry. Czy Tobie również brakuje czegoś w Minecrafcie? Wspólnie dziś zrobimy Miecz Gigantów - starożytny artefakt znaleziony gdzieś na szczytach gór.
Dziś nie będziemy edytować jednego przedmiotu tylko cały świat. Zmienimy atmosferę, dodamy nowe postaci - będzie się działo. Nie wiem czy widzisz ale na horyzoncie gromadzą się czarne chmury. Ciekawe co to?
Czarne chmury zbliżają się. Za chwilę cały świat spowity zostanie przez mrok. Czy uda Ci się przeżyć?
Projektowanie gier to nie tylko ich tworzenie ale różnego rodzaju tematy związane z kreacją fabuły, grafikami 3D, animacjami. Dziś będziemy tworzyć jedną z takich animacji. Siadaj za stery komputera i stań się na chwilę reżyserem minecraftowego filmu.
Kolejny dzień zmagań z animacjami. Każda animacja zanim ujrzy światło dzienne musi być skrupulatnie sprawdzona. Dziś pracować będziemy nad detalami naszej animacji oraz nauczymy się jak ją opublikować.
Najwyższa pora wykorzystać wiedzę o animacjach i stworzyć projekt od podstaw. Zamień się w reżysera, scenarzystę, kostiumografa i dźwiękowca. Zdobądź Hollywood już dziś!
Podczas zajęć stworzona zostanie aplikacja mobilna do pomiaru ilości wykonywanych kroków, przebytej odległości i szybkości.
Celem lekcji będzie przygotowanie gry, w której zadaniem gracza będzie rozbroić minecraftowy ładunek TNT. Na zajęciach przygotujemy rozbudowany interfejs gry. Poznamy techniki dodawania grafik oraz dźwięków w projekcie.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest stworzenie mobilnej aplikacji Fiszki oraz poznanie działania sensorów.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Podczas zajęć stworzona zostanie gra pozwalająca poznać mechanikę skoku w różnego rodzaju aplikacjach.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji jest opracowanie gry kółko i krzyżyk. Uczniowie nauczą się w jaki sposób programować logikę gier. Przygotowany zostanie tryb gry jednoosobowy(opcjonalnie) oraz dwuosobowy.
Celem lekcji jest dokończenie projektu z ostatnich zajęć.
Na zajęciach zaprojektujemy aplikację, w której będziemy mogli generować silne hasła i przypisywać je do konkretnych kont, całość oczywiście zabezpieczona będzie przed dostępem niepowołanych osób.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Na zajęciach stworzymy rozbudowany quiz z bazą pytań, poznamy zagadnienie słowników, które pozwolą nam projektować pytania różnego typu.
Zajęcia stanowią kontynuację poprzedniej lekcji.
Celem lekcji będzie przygotowanie gry w której będziemy strzelać gigantem w spadające z góry bity.
Celem zajęć będzie przygotowanie inteligentnego asystenta prac domowych który głosowo lub pisemnie wczytywał będzie od nas zadania domowe tworząc listę zapisaną w TinyDb.
Celem zajęć będzie kontynuowanie projektu z zajęć poprzednich oraz dodanie nowych funkcji.
Celem lekcji będzie przygotowanie gry memory ćwiczącej pamięć a wszystko to w uniwersum Pokémonów
Celem lekcji jest zapoznanie ucznia z językiem Python poprzez grę Minecraft. Poznanie zmiennych, pobieranie i ustawianie pozycji gracza. Uczestnicy zostaną zapoznani z platformą MakeCode.
Celem zajęć będzie poznanie poleceń, które umożliwią tworzenie zarówno pojedynczych bloków jak i złożonych brył, kształtów.
Celem zajęć będzie poznanie zdarzeń, które umożliwią tworzenie konstrukcji za pomocą czatu.
Celem zajęć będzie poznanie mechanizmów odpowiadających za pojawianie się różnego rodzaju mobów oraz przedmiotów w grze z wykorzystaniem pętli.
Celem zajęć będzie stworzenie areny walk i zaprogramowanie rozgrywki: system tworzenia poziomów, ekwipunek gracza, ulepszenia.
Celem zajęć będzie stworzenie rozbudowanego toru gdzie na gracza będą czekać różnego rodzaju przeszkody. Uczestnicy zostaną zapoznani z instrukcją warunkową.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie konstruktora ułatwiającego budowanie złożonych konstrukcji w grze. Poznane narzędzie pozwoli zaprojektować etapy wymagające od gracza dobrej zręczności i refleksu.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Celem zajęć będzie poznanie agenta – osobistego pomocnika w grze Minecraft.
Celem zajęć będzie zaprojektowanie rozbudowanej rozgrywki. Uczestnicy będą musieli obronić zamek przed najeźdźcą wykorzystując wszystkie poznane do tej pory techniki.
Celem zajęć będzie kontynuacja i rozbudowanie projektu z poprzednich zajęć.
Uczestnicy stworzą małą wyspę, na której ukryją rudę złota, posadzą drzewa, zaprogramują przeciwników z którymi stoczą walkę używając kodu Python. Uczniowie utrwalą wiedzę jak korzystać z funkcji i pętli oraz instrukcji warunkowych.
Celem zajęć jest przygotowanie kodu który będzie zawierał kilka kluczowych elementów dla funkcjonowania farmy takich jak: dom farmera, zagroda zwierząt, studnia oraz pole uprawne zaprogramują również samodzielnie agenta do zbierania plonów. Uczniowie utrwalą wiedzę jak korzystać z funkcji i pętli w Pythonie.
Gracze wybudują labirynt składający się z wielu struktur. Zapełnią korytarze niebezpiecznymi przeciwnikami i wyruszą na poszukiwanie tajemniczego bloku diamentu. Uczniowie zapoznają się przy tym z pojęciem słowników w języku Python.
Celem zajęć jest przygotowanie projektu, w którym gracz w odpowiedni sposób aktywuje określone zdarzenia dotyczące np. pokonania moba bądź zniszczenia jakiegoś bloku. Uczniowie mają utrwalić wiedzę dotyczącą samodzielnego programowania agenta oraz wpływu na świat Minecrafta.
Celem zajęć będzie powtórzenie materiału poznanego w trakcie trwania semestru.
Celem zajęć będzie wprowadzenie uczestników do tematyki kolejnego kursu programowania. Poznanie platformy Roblox Studio.

Informacja o plasowaniu ofert

Kursy są wyświetlane w zależności od wieku potencjalnych uczestników (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmłodszych) oraz poziomu zaawansowania (pierwsze wyświetlane są kursy dla najmniej zaawansowanych uczestników). Wyświetlanie kursów nie jest uzależnione od dokonania jakichkolwiek płatności na naszą rzecz przez ich organizatorów lub od płatnej reklamy.

Miejsce na dodatkowy tekst